12 februari 2013

Babyspulletjes

Oeps, dit is weeral veel te lang geleden dat er nog een berichtje verscheen. Hoog tijd dus voor een nieuwe lading naaispulletjes. Deze keer waag ik mij aan babyspullen voor een nieuw nichtje in de familie. Ik maakte al 2 slabbetjes, nu staan nog een pamperzakje en een knuffeldekentje op het programma. Verder ben ik ook nog een knuffeluiltje (eigenlijk 2, ook eentje voor het zusje, neen, eigenlijk 3, want toen de dochter het zag wilde ze ook zo eentje, hoezo bandwerk?) aan het maken. 
Het geboortekaartje en de bijpassende doopsuiker zijn in het uilenthema, gelukkig had ik hier nog een leuk uilenstofje liggen waarvoor nog geen bestemming bekend was.
De foto's hebben jullie nog te goed, het moet nog een beetje een verrassing blijven voor de ontvangers ...

Geen opmerkingen: