21 december 2013

Feestkleedje voor mezelf

Na enkele drukke weken waarin de naaimachine bijna niet van stal kwam, vond ik de voorbije week toch tijd om nog eens te naaien. Deze keer een kleedje voor mezelf. Met de feesten in aantocht vond ik dat ik wel eens in het nieuw mocht gestoken worden ;-)
Het werd terug een Burda 7828, echt een heel leuk modelletje dat ook snel in elkaar steekt. Het stofje werd al door manlief goedgekeurd, en ikzelf ben ook heel blij met het resultaat.

Mijn excuses voor de vreselijk slechte foto's, ik heb er al de beste uitgekozen. In de winter is het dus echt moeilijk om mooie foto's te nemen ..





Het volgende project wordt terug een kleedje voor mezelf. Deze keer een zwart kleedje voor de aankomende show van popkoor Vocalicious (22 en 23 februari). Ik moet nog enkele modelletjes uitproberen om het perfecte te vinden. Vrijdag ga ik alvast op de markt in Maastricht het geschikte stofje zoeken.

3 opmerkingen:

Juffertje in het Groen zei

Mooi! Dit model wil ik ook wel eens voor mezelf maken.

Mumendemiekes zei

heel leuk stofje zeg
ook een supertof jurkje

http://mumendemiekes.blogspot.be/

Mamadammeke zei

Heel mooi!