26 december 2013

Kerstswap

Ergens in oktober schreef ik me in voor mijn allereerste Kerstswap. Ik wachtte vol ongeduld op meer details van mijn swappartner. Ergens half november kreeg ik de langverwachte mail. Daar stond echter niet in wat ik gehoopt had. Mijn swappartner bleek een zeer ervaren naaister te zijn, en daartegenover stond ik als nog een beginneling. Mijn hart begon al te bonken langs alle kanten, want ik kon nooit iets maken wat aan haar zou kunnen tippen.

Na veel rondgezocht te hebben op Pinterest vond ik dan toch wat ideetjes waar mijn swappartner hopelijk blij mee zal zijn. Zij had me laten weten dat groen haar lievelingskleur was, dus de zoektocht naar groene stofjes kon beginnen. Gelukkig heb ik een rijkgevulde stoffenkast waarin toch wel wat groen te vinden was.

Dit stuurde ik op:

Een groene cirkelsjaal

Een warme muts voor haar babyzoontje

 Een groen stofje waar mijn swappartner ongetwijfeld prachtige dingen mee gaat maken

Een groen armbandje

 Een zelfgemaakt prikbord, uiteraard met een groen stofje

 Een leuk boekje om onder een lekker warm dekentje weg te duiken

Twee kaartjes met een mooie boodschap

Een 'hartverwarmend' kaartje waar ik een persoonlijke boodschap op schreef

 En nog eens alles samen:

Lieve Sara, veel plezier ermee! Ik heb mijn best gedaan om een zo mooi mogelijk pakje samen te stellen.

En dit kreeg ik van mijn swappartner cadeau:

Een lekkere warme sjaal

Een prachtig kussentje dat direct in beslag werd genomen door de dochter

En een heerlijk warmtekussentje

Dank je wel Sara!!!

2 opmerkingen:

Juffertje in het Groen zei

Altijd een feest, zo'n pakketje in de bus vinden.

wannesraps zei

allemaal zo leuk!!!!