2 juli 2014

Vakantie

Het is al weer eventjes geleden dat ik hier nog iets plaatste. Helaas ontbreekt me de laatste weken de tijd om te naaien, en de ruimte! Wij zijn hier volop met verbouwingen bezig, waardoor we wat kamperen in ons huis. Tel daar al het stof en vuil bij, en je snapt wel dat er hier niet veel meer van naaien in huis komt. Gelukkig is ondertussen het einde in zicht, nog een paar weekjes en het zou in orde moeten zijn. Maar... daar gaat mijn pols dan weer een stokje voor steken, ik word half juli geopereerd aan de pols, enkele weken gips, en de naaimachine zal helaas weer aan de kant moeten blijven staan. Jammer, ik had gehoopt om in de vakantie heel veel te kunnen naaien :-( Dan zullen we maar wat meer van het zonnetje genieten he ;-)

Aan iedereen een prettige vakantie gewenst!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ook voor jou een fijne vakantie. Veel succes met de verbouwingen.
Veel beterschap en een spoedig herstel bij de operatie

Unknown zei

Voor jou ook een fijne vakantie Vieke en tot binnenkort