31 oktober 2014

Autootjes voor baby L

Er werd weer een baby geboren in de vriendenkring. Het werd een jongetje, en laat ik nu net geen niet zo veel jongensstof in mijn kast liggen hebben. De zoektocht begon, en mijn oog viel op een leuk stofje van Soft Cactus. Auto's doen het altijd goed bij jongens, dus de keuze was uiteindelijk nog snel gemaakt.
Ik koos weer voor een dekentje, zoals ik al eerder maakte. Ook een slabbetje, een geflockte body en een warme wintermuts mochten natuurlijk niet ontbreken. Voor het slabbetje tekende ik zelf een patroon (ik legde een bestaand slabbetje op patroonpapier, heel simpel), en koos voor een sluiting met kamsnaps.
Er werd ook iets nieuws geprobeerd: als trouwe La Maison Victor-fan maakte ik het Daltonbroekje uit de laatste editie. Ook weer een zaligheid om te maken, net zoals alle andere dingen die ik al uit het magazine maakte.

 Een warme babymuts voor de koude wintermaanden

 Patroon: Dalton uit La Maison Victor
Stof: Soft Cactus (vintage ferdinand)

Dekentje: op de manier van Cozette

 Slabbetje: eigen patroon, met kamsnaps als sluiting

En alles samen (enkel de geflockte body ontbreekt hier nog)

1 opmerking: