29 december 2014

Birthdaygirl

Eind december verjaart mijn metekindje. Ook al naai ik ondertussen al enkele jaren, toch had ik, buiten een verkleedrokje voor haar schoolfeest, nog nooit iets genaaid voor haar. Nu ze jarig was, dacht ik dat dat misschien toch wel eens tijd zou worden.
Ik zocht in mijn stoffenkast naar een geschikt stofje, en vond het perfecte stofje: eentje met poesjes! Metekindje is een poesjesmeisje, dus daar zou ik de bal al niet mis slaan.
Dan was het denken wat ik zou maken: ik koos voor een rugzakje, een model dat ik ook al eerder voor de dochter maakte.
De avond voor het feestje begon ik te naaien, het duurde uiteindelijk tot 23u voor ik het af had, maar af was het, en klaar om ingepakt te worden. Metekindje was er gelukkig blij mee :-)

Het was gisteren een grijze, grauwe dag, dus de foto's zijn ook navenant ...



Patroon: Zo Geknipt 1
Stof: effen blauwe stof komt van Maastricht, van het poesjesstof heb ik geen flauw idee meer 
waar ik dat ooit gekocht heb

1 opmerking:

Lieveke en zus zei

Mooie versie. Blauw en rood doen het altijd.