3 februari 2015

Voor appels en peren

Net zoals velen maakte ook ik het T-shirt voor appels en peren uit Zo Geknipt 2. Ik begon er reeds in december aan. Op een avond knipte ik al het stof zodat het klaar was voor het Naaikaffee, waar we met een aantal vrouwen samen hetzelfde T-shirt gingen maken. Helaas stak de buikgriep een serieuze stok in de wielen. Bij het volgende Naaikaffee in januari begon ik dan toch aan het T-shirt te naaien, maar aangezien ik tetteren bijna even leuk vind als naaien was het T-shirt nog altijd niet af.
Vorige zondag was er een uurtje tijd, en in dat uurtje kon ik het dan toch eindelijk afwerken.
Fier op het resultaat trok ik het aan, en oh nee, ik moest wel hele dunne armpjes hebben om in die armsgaten te kunnen! Ergens dus iets fout gedaan bij het patroon tekenen grmbl...
Ik paste de armsgaten wat aan (maakte ze véél groter), en toen paste het, jeuj! Maandag trok ik het al aan naar het werk, het zit gewoonweg zalig. Dit is nu echt een T-shirt 'especially made for my body'. I love it! Het zal dus zeker niet het laatste appelshirt zijn ;-)


Stof: markt Maastricht
Patroon: Zo Geknipt 2

P.S. Vergeet de give-away niet. Je kan nog deelnemen tot en met vrijdag 13 februari. Op Valentijnsdag trekt een onschuldige hand een winnaar...

3 opmerkingen:

Zuly zei

Ah dat had ik ook voor van die armsgaten!!!

Inspinration zei

Mooi trui, goed om te weten van die armsgasten, let ik daar extra goed op!

Anneleen zei

Oef, ik ben dan toch niet de enige die de mist in ging aan de mouwen. ;-)
Onlangs maakte ik er ook eentje:
http://www.handgemaaktdatsmaakt.blogspot.be/2014/12/voor-appelen-en-peren-take-one.html
Ik knipte een spie om het mouwprobleem op te lossen!