30 december 2015

Glitter all the way!

Onder de kerstboom lagen dit jaar voor dochterlief en mijn metekindje glitterkleedjes in hun favoriete kleur. Het metekindje ziet graag roze, dochterlief ziet heel graag blauw. Ik kocht op het Stoffencircus glitterstof in beide kleuren, en koos voor een eenvoudig patroon uit Ottobre.
Het stof heb ik meerdere malen vervloekt, het was echt 'glitter all the way'. Na 2 weken bleef ik nog glitter vinden in huis.
Beide dames waren gelukkig blij met hun jurkjes, oef!



3 opmerkingen:

Unknown zei

Schitteren gaan ze vast en zeker doen vanavond :)

Fijn eindejaar voor jou en ja familie en hopelijk tot volgend jaar op het Naaikaffee xxx

Ellen W zei

Ik hou van glitter! Mooi!

Anoniem zei

daar zou mijn mademoiselleke ook heel erg blij mee zijn!!! leuke jurkjes!