8 januari 2016

Secret Santa

2 jaar geleden deed ik er ook al eens aan mee, vorig jaar sloeg ik een jaartje over, maar toen ik dit jaar een oproep zag op de Facebookgroep 'ADA babbeltjes' twijfelde ik niet, en schreef me direct in.
Ik kreeg een hele leuke swapbuddy toegewezen, die aangaf dat zwart-wit-pastel haar lievelingskleuren waren. Uiteraard maakte ik ook enkele dingen zelf voor haar, aangevuld met wat kleine presentjes die ik kocht.

Ik maakte voor haar een mandje krokantje (uit Zo Geknipt 1) en een kleine tas uit 'Mijn tas'. Voor de tas koos ik voor een mintgroene voering, een zwarte buitenkant en een witte paspel, zo waren de 3 lievelingskleuren vertegenwoordigd.



Voor het mandje krokantje koos ik voor zwart-wit, zonder pastel deze keer. Het mandje kan aan beide kanten gebruikt worden.


Ik stopte alles in een grote doos, pakte deze in en verstuurde ze naar mijn swapbuddy. 


Ikzelf kreeg ook een hele leuk swapdoos aan, alle cadeautjes waren zo op mijn lijf geschreven. Bij deze: nog eens dank je wel!



3 opmerkingen:

MaZella zei

Gezellig! Mooie dingen

handmade mieke zei

Dat zwart-wit-munt Helemaal mijn ding!! Mooi setje heb je gemaakt!

Lunatiek zei

Mooi pakketje zeg!