25 maart 2013

Vlinders

Volgende week wordt de dochter 5 jaar. Ten huize Crea vieren we alle feestjes in een thema, dit jaar kozen we voor het vlinderthema. Mama ging aan de slag, zocht inspiratie op Pinterest, nam een kijkje in de boekhandel naar mooie kleuren, speurde het internet af naar vlinderstof, kortom, mama kon haar creativiteit weer volop uiten! Me like :-)

Als eerste werden de uitnodigingen gemaakt. Het is het eerste jaar dat de dochter vriendinnetjes mag uitnodigen. Ze wordt 5 jaar, dus 5 vriendinnetjes. Mama schoot uit de startblokken en knutselde een namiddag lang aan de uitnodigingen. Gelukkig vond dochter ze mooi, oef!



Een andere namiddag besteedde ik aan de cadeauzakjes die ze mag uitdelen aan haar vriendinnetjes. Ik vond heel mooi vlinderstof bij Bambiblauw (al had ik niet gezien op de site dat het tricot was, ik dacht dat ik katoen had besteld, mijn fout). Ook hier weer bracht Pinterest me alle inspiratie. Ik vond er verschillende tutorials voor cadeauzakjes, waarvan ik overal het beste uithaalde. Op elk zakje flockte ik nog de eerste letter van de vriendinnetjes, zodat ze echt een persoonlijk zakje krijgen. In het zakje zit een verfsetje, een lolly en een badschuimpje in een mooie vorm. Hopelijk zijn de vriendinnetjes volgende week ook blij!





2 opmerkingen:

mANdarien zei

Leuke zakjes met toffe cadeautjes in ! Vrolijk vlinderstofje !

Crea-Vie zei

Dank je wel!