5 april 2013

Nieuwe stofjes

Ik liet me vandaag verleiden in de Veritas met hun mooie stoffencollectie. Een arm vol stofjes (waarbij de verkoopster kwam vragen of ze me een mandje moest brengen, die hoorde de kassa al rinkelen), bijpassend garen en een dochter die van alle stofjes wist wat ik ervan moest maken (een hondje mama, of nee, een rokje, of nee, een jurkje om te zwieren). Kortom, Crea-Vie weet weer wat te doen!


Het enige wat hier nog onder mijn naaimachine uitrolde, was een knuffeluiltje voor de dochter. Enkele weken geleden maakte ik er al eentje als babycadeau. Toen ging de dochter lopen met het knuffeluiltje. Ik heb mijn hele trukendoos moeten bovenhalen om het toch aan de baby cadeau te kunnen geven. Uiteindelijk heb ik haar beloofd dat ik voor haar ook eentje zou maken. Al had ze hier wel 1 grote eis: de ogen moesten sterretjes zijn. Zo geschiede ...


Veel naaien zal er nu niet van komen. Morgen voorbereiding voor het grote familie-verjaardagsfeest van de dochter (op zondag). En maandag vertrekken we voor 5 dagen naar Londen. Momenteel is het daar koud en nat. Hopelijk volgende week droog en zonnig. Trouwens, wie een leuke stoffenwinkel kent in Londen, let me know!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Crea-vie,

Ik ben er zelf nog niet geweest (to do wanneer we Tiff bezoeken), maar deze staan alvast op mijn agenda!

http://oontje.blogspot.be/2011/04/londen-voor-stofdummies.html

Have fun!
Evy

Unknown zei

Super mooie stofjes!
Ik ben volger van je blog geworden!!!
Leuk!

Groetjes,
Isabelle

sistersmade.blogspot.be