4 mei 2013

Music was my first love



Ten huize Crea houden we niet alleen van naaien en knutselen, maar ook van muziek. Als muziekjuf maak ik in de klas elke dag muziek met mijn pubers en probeer ik hen de liefde voor muziek bij te brengen.
De dochter houdt van zingen en is vaak achter mijn piano te vinden. Ze maakt ook al zelf liedjes ('t is te zeggen, ze maakt andere teksten op bestaande liedjes).
Meneer Crea heeft bijna een muziekencyclopedie in z'n hoofd zitten, maar is zelf geen actieve muzikant.

Misschien moet ik vertellen over ons tweede kindje: niet van vlees en bloed (of eigenlijk wel), niet tot 1 geslacht te dwingen (zowel mannelijk als vrouwelijk) en zeker niet leeftijdsgebonden.
Opgelet: nu komt reclame!!
Ik heb het over het leukste popkoor van Vlaanderen: popkoor Vocalicious. Ik mag mezelf de trotse dirigent noemen van deze geweldige groep mensen. 70 koorleden en een eigen live-band geven elk optreden weer het beste van zichzelf. We startten in september 2010, en nu, bijna 3 jaar later hebben we al heel wat optredens achter de rug en kregen we er heel wat fans bij. Elke vrijdagavond kijken we ten huize Crea uit naar de repetities, want manlief is als voorzitter ook zeer actief bij popkoor Vocalicious.

Oke oke, nu heb ik wel genoeg reclame gemaakt zeker. Ik ben gewoon zo fier op het koor dat ik het niet kon laten om ook aan hen een post te wijden. Enne ... wie meer wil weten over ons: neem eens een kijkje op www.vocalicious.be of like ons op Facebook.

1 opmerking:

Tiffany Houben zei

Ik ben trots om van dit koor lid te mogen zijn!