22 september 2013

Het is herfst!

Zoals ik al had verwacht, heb ik sinds de start van het nieuwe schooljaar bijna niets meer genaaid. Het bleef hier beperkt tot patronen tekenen (2 jurkjes voor de dochter), stof uitknippen (van al 1 jurkje) en overlocken (van 1 jurkje). Nu nog de tijd vinden om het in elkaar te zetten ...

Dit weekend begon de herfst. Wij, ten huize Crea, houden van lange herfstwandelingen in het bos. Aangezien wij voor ons, naast ons en achter ons bos hebben, is het maar een kwestie van warm aankleden en vertrekken. Ikzelf hou heel veel van foto's, en probeer dan ook enkele leuke plaatjes te schieten tijdens het wandelen. Deze foto's zijn genomen met de iPhone (wat de niet altijd zo goede kwaliteit verklaart). Ik deed vorige week een update naar de nieuwe IOS, waar er bij het fototoestel enkele nieuwigheden aan toegevoegd werden (zijnde: verschillende filters die je op je foto's kan zetten, panoramazicht en vierkanten fotograferen). Ik testte ze met veel plezier uit ;-)







3 opmerkingen:

annet lugtenburg zei

De natuur is prachtig op het moment! Eigenlijk heeft ieder jaargetijde haar charmes. Maar de herfst met al die kleurenpracht staat bij mij bovenaan. Mooie foto's heb je gemaakt!

Nowelja zei

Ah, zo mooi! Wij hebben de herfst gisteren ook 'al wandelend' ingezet!
Prachtig seizoen. Prachtige foto's!

Unknown zei

Ik hou ook zo van de herfst alleen die vochtigheid is echt moordend voor mijn lichaam.
Mooie foto's ook