10 december 2014

Every girl needs blingbling...

Ook ik bezweek voor het prachtige Maëllejasje van Ienemiene. Ik vond heel mooi stof op de DIY Fashion Fair van La Maison Victor, grijs met een beetje blingbling. Voeg daar wat zilveren paspel aan toe, en je hebt een blingblingjasje. Perfect voor een zesjarige meid, toch?
Manlief koos het voeringstofje, ik ben niet helemaal overtuigd van zijn keuze. Wat denken jullie?
Dochter testje het jasje uitvoerig, het is zelfs trampoline-bestendig ...

 Een detail van het voeringstofje (gekocht op markt Maastricht)

 Ik koos voor 2 plooien vooraan ...

en 1 plooi achteraan

 Ook geschikt voor de trampoline

 En toen begon ze fotomodelallures te krijgen ... Strike a pose, girl!




Buitenstof: gekocht op DIY Fashion Fair bij Miss Daisy
Binnenstof: markt Maastricht
Zilveren paspel: markt Maastricht
Knopen: Veritas

6 opmerkingen:

Unknown zei

Mooi jasje! (Al ben ook ik niet zo overtuigd van de voering ;) )

Crea-Vie zei

Yes, dank je wel Evy, het blijft hier een eeuwige discussie of die nu wel of niet past ;-)

Tam Tam zei

Knap! Soms moet je de kids hun zin geven, ik vind zelf dat het wel meevalt :-)

MaZella zei

Geslaagd. smaken verschillen nu eenmaal! als die lieve meid h leuk vindt: dan is het perfect! toch?

Nowelja zei

Knap gedaan, Evy! Schone voering of niet, voor zo'n schoon naairesultaat zou ik mezelf serieus moeten overtreffen...

Veritas zei

Wat een leuke jas!
Dat heb je knap gedaan.

Vele creatieve groetjes,
Het Veritas-team