19 april 2015

Een leuk babysetje voor de prachtigste baby ooit

Het blijft toch leuk om babycadeautjes te naaien. Zo'n schattige kleine kleertjes, zalig!
Meestal ben ik netjes op tijd om alles in elkaar te naaien, maar deze keer was het echt last minute werk. Een superdrukke paasvakantie zorgde ervoor dat ik de dag voor de babyborrel een versnelling hoger moest schakelen om alles af te krijgen. En dat haast en spoed zelden goed is, mocht ik aan den lijve ondervinden: een naald door je vinger kan zeer pijnlijk zijn :-( Gelukkig was het niet door de nagel, een geluk bij een ongeluk :-)

Ik koos deze keer voor het babyjasje uit Zo Geknipt en het Daltonbroekje uit La Maison Victor (dat ik hier ook al maakte als cadeautje). Twee leuke patroontjes, al ben ik er toch ettelijke uren aan bezig geweest, vooral aan het jasje. Maar het resultaat is zo schattig, zucht ...

Oordeel vooral zelf maar ;-)


Stof: markt Maastricht
Patroon jasje: Zo Geknipt 1
Patroon broekje: Dalton uit La Maison Victor

Geen opmerkingen: