31 augustus 2015

Ik vink, jij vinkt, wij vinken

September brengt voor mij vernieuwing: een nieuwe school (2 scholen fusioneerden en werden samen 1 nieuwe school), nieuwe collega's en een nieuwe klas. Dat schreeuwde gewoon om een nieuwe tas.
Het stofje lag al lang in mijn kast, het werd ooit bij Bambiblauw gekocht met in mijn achterhoofd een mooie tas. Gisteren kon ik het niet laten, ik settelde mij achter de naaimachine en begon te knippen en te naaien. Ik gebruikte een versteviging die ik ooit op de markt in Maastricht kocht, het is een hele stevige, was niet altijd makkelijk om ermee te werken vond ik. Maar de tas staat nu wel mooi recht.
Voor het voorvakje zette ik de lijntjes horizontaal. Op foto is het niet zo heel duidelijk, maar de lijntjes zijn goudkleurig.
Voor de onderkant gebruikte ik voor het eerst nepleer, het geeft de tas net iets meer vind ik.
Voila, morgen ga ik met mijn nieuwe tas naar mijn nieuwe school. Ik heb er al zin in!





Patroon: Vinktas
Blauwe stof: Bambiblauw
Tassenlint en nepleder: markt Essen

5 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie tas in een zalig stofje!
Veel succes dit schooljaar!

Zoë Van Den Heuvel zei

Wauw, zo een schoontje! En succes!

MaZella zei

Amaai, ik wil deze ook. Prachtige versie.TOP - STIJLVOL - klasse!

Gaëtane zei

Zeer mooi!!

Lies: zei

Jij hebt schoon "gevinkt"!