12 april 2016

Testjurkje 3

3 testjurkjes werden er gemaakt voor HET communiekleedje genaaid werd. Voor test nr. 3 koos ik voor de Tinny van Straight Grain, het werd een simpel bovenlijfje met een cirkelrok. Ook hier weer werd het zwiergehalte goedgekeurd door dochterlief.

Voor HET kleedje is het nog wachten tot 22 mei. Voor de dochter is alles klaar, ook voor mezelf werd er al een outfit gekocht (ja, gekocht, en neen, ik heb te weinig tijd om zelf iets te naaien, ook al lag het stof al een tijdje klaar). Nu manlief nog, maar dat is meestal snel geklonken.

De reactie op 'lach eens mooi' ...

Breed genoeg om te zwieren



3 opmerkingen:

MaZella zei

Geweldig... Zit érg mooi.

Nowelja zei

nu ben ik helemaal benieuwd!
Ik moet nog een outfit voor mezelf en Bart weten te scoren.... k krijg ineens een beetje stress!

Unknown zei

Hier is het 30 april al communie, de zenuwen gieren door mijn lijf :-).