25 mei 2016

Communie deel 1: de uitnodiging

Afgelopen zondag, 22 mei 2016, deed onze dochter haar Eerste Communie. Het was een mooie dag, die begon met een hele mooie viering met live-muziek (ikzelf had samen met nog een mama en papa alle liedjes aangeleerd in de klas), een leuk feest (al strooide de vele regenbuien behoorlijk wat roet in het eten) en een superverrassing 's avonds (waarover later meer ...).
De komende dagen licht ik telkens weer een tipje van de sluier op over deze communiedag.
Eén ding kan ik al verklappen: wij dachten van het simpel en eenvoudig thuis te doen, maar ook dat is veeeeeeeeeel werk. In totaal zijn we toch bijna een jaar bezig geweest met de voorbereiding (wat niet alleen met de communie zelf te maken had, maar ook met de verrassing ...).

Ik begin vandaag met de uitnodiging. Pinterest werd helemaal doorzocht, de zoekmachine van Google draaide overuren, net als mijn hersenpan. Ik koos er uiteindelijk voor om enkel haar voetjes te gebruiken, maar dan met mijn schoenen. Ernaast kwam een mooi tekstje.

De voorkant:


De achterkant (al had ik hier beter niet 'tuinfeest' geschreven, want het heeft bijna de hele namiddag geregend):

Geen opmerkingen: