5 juli 2016

Donna

La Maison Victor blijft mijn favoriete naaiblad. Ik maakte er al ettelijke patronen uit, en telkens zitten ze heel goed, en meestal zijn ze ook perfect van maat.
Deze keer koos ik voor de Donna Blouse. Ik haalde een coupon uit mijn stoffenkast, en begon te knippen en te naaien. Ik liet de overslagmouwen achterwege, en koos voor een afwerking met zilveren biais. Ik koos ook voor kamsnaps i.p.v. knopen, omdat ik de blouse anders niet direct kon afwerken, wegens te weinig geschikte knopen (en ik had geen zin om hiervoor naar de winkel te rijden).
Volgende keer maak ik de blouse toch een maatje kleiner, want ze zit nu wel heel ruim. Maar toch is het nu al mijn favoriete blouse van de zomer. En ik zag nog heel wat geschikte stofjes in mijn stoffenkast liggen, dus het zal zeker niet de laatste Donna zijn.



Stof: coupon gevonden op de markt in Maastricht
Kamsnaps: Bambiblauw
Patroon: Donna blouse uit La Maison Victor

Geen opmerkingen: