5 juli 2016

Juffencadeau

In tegenstelling tot de voorbije jaren kroop ik deze keer niet achter de naaimachine voor de juffencadeautjes. Er was tijdsgebrek maar ook een gebrek aan energie dat me weg hield van de naaimachine (al hoop ik daar nu in de vakantie terug wat meer achter te kunnen zitten).
Ik maakte zelf oorbellen voor de juffen, met stof van het communiekleedje. De oorbellen werden rond een flesje wijn gehangen, met daarop een gepersonaliseerd etiket van de dochter.
De foto's zijn crap, I know, maar ik heb ze snel-snel nog genomen vlak voor we naar school vertrokken.




Het DIY-setje voor de oorbellen vond ik bij Huisje Creatief.
De gepersonaliseerde wijnetiketten werden bij Smartphoto besteld.

1 opmerking:

Unknown zei

Daar zullen ze wel heel blij mee geweest zijn! Zo'n leuke geschenkjes!!